Donald Schön1, citando a Max Wertheimer (On productive thinking, 1959), aborda unha situación entre dous xogadores de bádminton de nivel moi desigual: «A medida que o xogo progresaba, cada un deles tratando de gañar, o rapaz de máis idade gañaba facilmente, e o rapaz máis novo xogaba cada vez peor, ata que un deles propuxo un novo xogo, cuxo obxectivo era manter o volante no aire o maior tempo posible. Wertheimer conta que durante este proceso, mentres os dous tiñan que traballar tan duro como podían, os esforzos do rapaz máis vello eran complementarios dos do máis novo; os dous comezaron a desfrutar do xogo, e o nivel de xogo do rapaciño mellorou». Podemos pensar que a medida que o nivel de xogo do rapaz máis novo aumente, o interese polo novo xogo diminuirá. O obxectivo é manter a experiencia do xogo na zona de fluencia.
- Schön, Donald A. (1993): «Generative metaphor: A perspective on problem-settin in social policy», ed. Andrew Ortony, Metaphor and Thought., New York: Cambridge University Press, p. 162. ↩︎